![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Z tego, co rozumiem z tego, jak pompy solid-state działają, to nie ma tam czujnika ciśnienia, tylko czujnik przepływu. Z opisu wynika, że ma prawo sie zatrzymać. W mojej afryce ta pompa po prostu bez przerwy terkotała w czasie jazdy.
tu masz opis, jak to powinno działać. Swoją drogą, chyba nie warto tej pompki naprawiać, mimo wszystko. http://www.walchem.com/literature/Ac...low%20FAQs.pdf |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwa facet | kermit1 | Wszystko dla Afryki | 16 | 13.05.2016 10:38 |
Pompa paliwowa FACET. | e200g_ | Uklad paliwowy i wydechowy | 98 | 06.06.2014 22:47 |
Rd03 - pompa Facet problem | chomik | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 27.07.2012 22:22 |
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 54 | 30.03.2012 22:42 |