![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 410
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 17 min 38 s
|
![]()
Jak po wciśnięciu guzika, on nie zostaje w pozycji "wciśniętej" to rozwalony jest ten plastik w środku. Jak się blokuje to jest szansa, że mega syf puści i bedzie ok.
WD 40 to jest straszne badziewie. Krzywde moturu robisz. Nie oliwi, w żaden sposób nie konserwuje, świetnie przyciąga wszelkie brudy - w sam raz do przełącznika ![]() Nie wiem, skąd ten preparat wg. ludzi jest taki och i ach ![]() Jak nie chcesz rozbierać to kup porządnego kontakt spreja i lej w opór. Jak już tam nasikałeś tego gówna wd40 to nie masz wyjścia ![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wodoodporny przelacznik | dziubek | Wszystko dla Afryki | 3 | 26.06.2010 23:17 |