Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.02.2017, 17:23   #4
hellwoot
 
hellwoot's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 410
Motocykl: RD07
hellwoot jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 17 min 38 s
Domyślnie

Jak po wciśnięciu guzika, on nie zostaje w pozycji "wciśniętej" to rozwalony jest ten plastik w środku. Jak się blokuje to jest szansa, że mega syf puści i bedzie ok.
WD 40 to jest straszne badziewie. Krzywde moturu robisz. Nie oliwi, w żaden sposób nie konserwuje, świetnie przyciąga wszelkie brudy - w sam raz do przełącznika
Nie wiem, skąd ten preparat wg. ludzi jest taki och i ach Chyba dlatego, że za 10 pln w każdym markecie można go kupić.
Jak nie chcesz rozbierać to kup porządnego kontakt spreja i lej w opór. Jak już tam nasikałeś tego gówna wd40 to nie masz wyjścia
__________________
hellwoot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wodoodporny przelacznik dziubek Wszystko dla Afryki 3 26.06.2010 23:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.