![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#33 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Tak se akurat miałem możliwość oglądania elementów porozbieranego silnika afrykańskiego. Stały może z 5 lat nieruszane i nigdy nie olejowane, było tam wszystko... cylindry, wał, wałki, wszystko. 1. nic nie zaszło rdzą, 2. wszystko w dotyku było lekko tłuste. Pompa oleju napompuje wszędzie ciśnienie dość szybko. Dodatkowo z elementów naprawdę narażonych czyli panewek olej nie wycieknie tak łatwo. Kiedyś wziąłem się za wymienianie panewek i się okazało, że były w ogóle nei nadszarpnięte a silnik miał już z 15 lat i watpię, żeby był traktowany jakoś specjalnie delikatnie. Teraz mój motor stoi pod drzewem, obrośnięty trawą - na wiosnę podładuję mu aku, może spuszczę stare paliwo z gaziorów i odpali za 3 wciśnięciem guzika. Kontrolki oleju nie mam bo za dużo waży.
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |