Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.01.2017, 23:16   #6
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 21 godz 20 min 33 s
Domyślnie

Wczoraj tak pokazało 13,6 V. Dzisiaj 11.8 na tych samych obrotach i obciążeniu .
Po wcisnięciu stopu było jeszcze gorzej . żeby osiągnąć te 13.5 v trwało to chwilę dłuzszą , teraz jest od razu , niezaleznie od obciążenia . Opisałem problem bo moze komuś sie przyda to i pomoże .
Pozdro.
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie ładowanie. Zet Johny Układ elektryczny i zapłonowy 29 01.08.2014 13:10
Słabe światła. Skydiverek Układ elektryczny i zapłonowy 21 11.10.2011 13:58
Obroty a ładowanie Michal Układ elektryczny i zapłonowy 17 03.11.2010 23:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.