![]() |
#11 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Panowie humory to mogą mieć motocykle na 3 litery a nie Honda
![]() Na poważnie to przy pierwszym wjeździe powyżej 3000 m zgasiłem motocykl i nie chciał odpalić bez lekkiego dodania gazu. Później chyba komp sobie dostosował wszystkie parametry i było już OK. Tankowaliśmy normalne paliwo 91 lub 95, przynajmniej tak pisało na dystrybutorach. Raz zdarzyło się że Nynek tankował 80 bo innego paliwa nie było. W Kazachstanie zalaliśmy coś co spowodowało, że motki miały wyższe spalanie a Michałowi nagle olej zniknął w Tenerce. To coś nie miało nawet zapachu benzyny. Trudno określić co to było i w jakiej liczbie oktanów. Nie było objawów gorszej pracy silnika i tylko po nagle większym o litr zużyciu i braku oleju w Tenere doszliśmy do tego że paliwo było jakieś lewe. W każdym razie benzyna w Pamirze jest dostępna bez problemów. Nie ma odcinków, które wymagałyby baniaków jeśli zasięg moto wynosi ok. 300 km do rezerwy. Jeśli mniej to baniak się przyda. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"MoToGascar 2016" - motocyklem przez Madagaskar" | Sub | Trochę dalej | 50 | 09.08.2016 13:20 |
Slajdowisko "Afrą na Pamir" w Białymstoku 20.02.016 | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 16 | 24.02.2016 07:15 |
"Helpfl Staf", czyli technologia rejli w służbie Lejdis | ucek | Lejdis | 25 | 15.09.2010 20:52 |