|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]()
Wbrew pozorom przygazówki mają praktyczne zastosowanie przy wolnej, technicznej jeździe: podwyższona prędkość obrotowa silnika zwiększa stabilność motocykla i udostępnia większy moment w razie takiej potrzeby. A przynajmniej tak twierdzą policyjni instruktorzy techniki jazdy
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Przegazówki są potrzebne tym co kupili akrapa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 400
Motocykl: RD03
Przebieg: za mało
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 11 min 5 s
|
![]()
http://motovoyager.net/2016/08/japon...ie-patentowym/
Ciekawe czy regulowana szyba będzie w standardzie...
__________________
pozdrawiam, Marcin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Z tą szyba to jest jakas skomplikowana sprawa. Mi sie wydaje, ze jest to dosc sprytnie zrobione i te wszystkie dziury maja duze znaczenie. Deflektor wrecz pogarsza u mnie sprawe. A zadziwiajaco dobrze taka niska szyba daje sobie rade.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 33 min 14 s
|
![]()
Misza w setno
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Africa on the Road
![]() Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 253
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 400
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s
|
![]() |
![]() |
![]() |