![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
|
![]()
Ja mam w trampku już druga zdawczą o jeden ząb mniejszą od oryginału pierwszą wymieniłem po 7tys(większość w lekkim Office z bambetlami). niebbyla jescze tragiczna ale nosiła ślady zużycia. W sumie żeby nie zmiana przełożenia wolałbym oryginał z gumą chyba wolniej schodzi chyba ze to kwestia jednego zęba mniej.
Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zużycie zębatki | Kudłaty Rysiek | Rama, zawieszenia, napęd | 36 | 10.06.2009 14:23 |