![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 8 min 47 s
|
![]()
Nie zapominajcie chłopaki o odpowiedniej regulacji gaźników po założeniu całkowitego przelotu.Wzbogacenie mieszanki konieczne. A już minimum to skład mieszanki wolnych obrotów.Idealnie by było większe dysze ,iglica wyżej itd a na to trzeba trochę cierpliwości i umiejętności.Chociaż niektórzy jeżdżą bez żadnych regulacji i mówią że jest ok ja będę się upierał że wyjście z wolnych obrotów tak gdzieś do średnich jest słabsze niż na oryginale a czasem pojawia się dziura w pewnym zakresie (właśnie to przerabiałem w Bandicie 1200).
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
sportowy wałek do AT +stelaze boczne | PiotrRD04 | Wszystko dla Afryki | 17 | 28.10.2009 23:13 |