Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.06.2016, 19:00   #6
Zmyler
 
Zmyler's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Zmyler jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 8 min 47 s
Domyślnie

Nie zapominajcie chłopaki o odpowiedniej regulacji gaźników po założeniu całkowitego przelotu.Wzbogacenie mieszanki konieczne. A już minimum to skład mieszanki wolnych obrotów.Idealnie by było większe dysze ,iglica wyżej itd a na to trzeba trochę cierpliwości i umiejętności.Chociaż niektórzy jeżdżą bez żadnych regulacji i mówią że jest ok ja będę się upierał że wyjście z wolnych obrotów tak gdzieś do średnich jest słabsze niż na oryginale a czasem pojawia się dziura w pewnym zakresie (właśnie to przerabiałem w Bandicie 1200).
Zmyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
sportowy wałek do AT +stelaze boczne PiotrRD04 Wszystko dla Afryki 17 28.10.2009 23:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.