![]() |
#11 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Garść informacji.
Obrysówki się świecą na pomarańczowo ale tylko z przodu. ![]() Sorki za jakość zdjęć robione fonem. Naciąg łańcucha jest prawidłowy. Oczywiście przy moim niefarcie zaliczyłem już glebę i muszę przyznać że te handbary takie ostatnie nie są. Nic się nie połamało a efekt po glebie na kostkę brukową jest taki: ![]() Przy tej okazji dowiedziałem się że Honda ma czujnik przechyłu i w przypadku gleby układ automatycznie wyłącza silnik i pompę paliwa. W takim przypadku należy przekręcić kluczyk aby zresetować czujnik. Żeby dostać się do narzędzi trzeba odkręcić 2 śruby imbusem, który znajduje się pod kanapą. Trochę to upierdliwe, a klucze spokojnie pod kanapę się mieszczą, więc chowanie ich w pudełku zakręcanym na śrubki coś mało komfortowe. W instrukcji nie ma wzmianki o filtrze powietrza, oprócz lakonicznego komentarza że należy go wymieniać w serwisie. Żeby dostać się do filtrów należy odkręcić pudełko śrubek (dosłownie). Więcej info będę mógł podać jak zabiorę się za montaż podłączenia navi. Układ kontroli trakcji wkracza do akcji bardzo grzecznie i niemal niezauważalnie. Gdyby nie migająca lampka to nawet bym tego nie zauważył (ganiałem po błotnistej trawie). Ponadto kontrola trakcji jest pod palcem wskazującym lewej dłoni a korzystanie z niej jest wygodne. Ma 3 tryby i wyłącznik. Przednia zębatka 16 z tyłu 42. Podnóżki są wąskie aby nie rzec bardzo wąskie, mają 6 cm szerokości w CRF 450 mają 8 cm. Wyświetlacz pozwala na zmianę jednostki przebiegu i prędkości -- mph/kmh Pod siedzeniem jest umieszczona stalowa linka do mocowania kasku, wejdzie też U-lock. Przeglądy co 12 tysi. Po pierwszym tysiącu do wymiany olej z filtrem oraz filtr oleju obwodu sprzęgła (DCT). Filtr sprzęgła wymaga wymiany co 24 tysie. Na bagażniku można przewozić 10 kg wedle instrukcji. |
![]() |
![]() |