|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#16 |
|
Zakonserwowany
![]() |
http://www.dunlop.eu/dunlop_chit/mc/tyres/off_road/ tu masz tabelkę producenta ze specyfikacją nawierzchni pozwalającą dobrać właściwie oponę, klikając na pasek z nazwą możesz zobaczyć różnice bieżnika .
sabbia - piasek fango - błoto erba - trawa sterrato fangoso - błotnisty szuter pietre - kamienie sterrato secco - wyschnięty szuter Przykładowo Geomax Enduro, która według producenta jest uniwersalna i nadaje się na każdą nawierzchnie w praktyce nadaje się tylko na twardy szuter, bo w innych warunkach nie robi, jak każda inna uniwersalna opona bo one są tylko na wygląd a nie do jazdy. Nie zgadzam się ze stwierdzeniem że na początek wystarczy byle co, właśnie na początek wszystko powinna być najlepsze i odpowiednio dobrane do nawierzchni aby móc wyczuć motocykl i nad nim panować. Zresztą nie da się kilkunastu lat spędzonych w krzaczoarch opisać w dwóch zdaniach o oponach. Każdy z nas chwali opony na których jeździ mu się najlepiej, bo każdy jeździ inaczej choć po tej samej nawierzchni.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|