Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.02.2009, 09:03   #14
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 40 min 50 s
Domyślnie

Franz nie żebym wchodził w polemikę ale miałem Dr600, Dr650Se czy DrZ400E i powiem ci, że owszem są to sprzęty na 100% lepsze do latania po krzakach dla ludzi "normalno rozmiarowych". Ja niestety, miałem problemy z jak to ktoś już kiedyś trafnie określił "znalezieniem tych drynd pod sobą". Najlepiej wspominam Dr650Se bo była najlepszym kompromisem wielkości-mocy-masy-bezawaryjności-komfortu, zaś najgorzej Dr600 bo się pierd... co pięć minut ale tylko niewiele lepiej DrZ400, który jest zajebistym sprzętem z tym jednak, że nie dla mnie /dupa moja, do której jakoś dziwnie przywiązany jestem, do dziś mi wypomina czym ją uraczyłem w zeszłym sezonie/. Nie jestem absolutnie fachowcem od jazdy w terenie, powiem więcej, pewnie już nigdy nie będę, ale czasem mam ochotę polatać po szutrach czy leśnych ścieżkach i tu zaczyna się problem ... Po ch... mam kombinować na oponie uniwersalnej typu E skoro mogę komfortowo i bezstresowo pośmigać na C-10 czy innej Kendzie. Uwierz mi, są ludzie, którzy jazdę w pseudo terenie na Afri przedkładają ponad latanie na lekkim enduro - Afri to jedyna drynda na której nie wyglądam jak najarany zawodnik sumo na kompaktowej gejszy. Podobnie jak Ty robie motor dla siebie, rozebrałem wyszukaną z niemałym trudem, całą czyli niebitą i kompletną RD03 tylko po to aby za miesiąc wyjechać czymś co być może zaspokoi moje fanaberie i chore koncepcje - koło 18" tak jak juz napisałem włożyłem z kilku powodów /dla image, zrównoważenia poziomu, dostępności opon i poprawy moim zdaniem własności jezdnych - tego efektu akurat pewny nie jestem ale czasem lubię otwierać otwarte drzwi/. Co do masy Afri to gwarantuje Ci, że przy moich warunkach drobne 50 kg. nie robi różnicy - na DrZ ważę więcej jak Ty na Goldasie z przyczepką więc w moim przypadku określenie "lekkie enduro" czy "teren" ma swoiste znaczenie
POZDRAWIAM

Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 20.02.2009 o 09:06
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
"krzywe" koło... dexterek Wszystko dla Afryki 12 07.03.2014 13:44
Koło 18 " tył. szparag Hamulce, kola, opony 1 27.01.2013 21:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.