![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 8 godz 3 min 42 s
|
![]()
Roni92 podeślij które KTMy oglądałeś żeby ktoś zainteresowany ewentualnym kupnem wiedział co się spodziewać.
Te problemy które podałeś, moim zdaniem nie dyskwalifikują sprzęta. Ewidentnie jest to problem z pompą paliwa ewentualnie z gaźnikami, a konkretnie z nietrzymającymi zaworkami. Więc jest to rzecz którą w miarę prosto można zrobić. Jest to dobry argument do zbicia ceny. 950 bez EPS(elektronic power control) rzeczywiście jest bardzo nerwowa, na początku miałem problem z płynnym wychodzeniem z zakrętów, ale jak już sobie to rozkminisz, to nie wychodzisz z nich płynnie tylko pięknym ślizgiem, albo na jednym kole ![]() Z 950 jest jak z groźnymi psami trzeba trzymać je twardą ręką inaczej Cię zjedzą... ![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |