Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.07.2015, 16:55   #11
Zmyler
 
Zmyler's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Zmyler jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 35 min 54 s
Domyślnie

Roni z tym serwisowaniem nie jest aż tak strasznie -ja mam co prawda Super Competytion 99r z małym obiegiem oleju ,LC4 ADV mają duży obieg - zawory i olej co 5 tyś.Z tego co zasięgnąłem języka to ADV szczególnie 640 są trochę łagodniejsze niż SC jednak pisali mi posiadacze z forum LC4.pl że ten motocykl kiepsko znosi dłuższą jazdę z jednostajnymi prędkościami ,prosi się o wkręcanie na obroty ,o przyspieszanie .Podobno dość kiepsko jeździ się w grupie(chyba że z takimi samymi) właśnie z tego powodu (ciągle korci do podkręcania) Są to opinie właścicieli którzy mi odradzili ten motocykl na trasy (miałem pomysł sprzedać GSXa 1400 i kupić 640 adventure pod wpływem fascynacji lc4). Jednak pozostałem przy 620SC i Gsx-ie na szosę .Na forum lc4 znajdziesz ten wątek.Pozdrawiam.
Zmyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.