![]() |
#11 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
1. Wspomniane łożysko jest wywalone w 8 na 10 lc4, więc to pewniak
![]() 2. Wrzucanie z 1, z 2 na luz na postoju - utrudnione bo sprzęgło ciągnie w 5 na 10 lc4 3. Wolne obroty - często mają podwyższone wolne obroty bo na niższych stuka auto - deko , lub wręcz gasi silnik - w 3 na 10 lc4 4. Podejrzane stuki inne niż szum łożysk dźwigienek zaworów - np stukający tłok- te silniki mają nicasil i regeneracja + tłok = 2000 zł w 1 na 10 lc4 5. przepuszczający rozrusznik - winne koło pośrednie, łożysko kierunkowe - 5 na 10 lc4 ogólnie LC4 to nie afryka - kupuj z jak najmniejszym przebiegiem, w jak najlepszym stanie - sprzęt który ma 20 tys polata na pewno dając frajdę - nawet jak coś w międzyczasie dołożysz. Styrany, z przebiegiem pow 50 tys (zależy od sposobu użytkowania) to nie tylko tłok to "nigdy nie wiadomo co ". kupując lc4 powinieneś podpisać deklaracje: "Mam zdolnośći manualne i podstawową więdzę mechaniczną, lub dobrego zaufanego mechanika w okolicy" bo podstawowa czynność jak wymiana oleju i sprawdzenie luzów zajmuje w 1 cylindrowym japończyku 15 minut a w lc4 2 godziny ![]() Poza tym to zajebisty motocykl ! Ja go kocham i nienawidzę zarazem ![]()
__________________
Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 29.07.2015 o 08:42 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |