Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.07.2015, 21:53   #10
zipo
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisal MarpTylko że Honda pozycjonuje ten motocykl jako ADV; DualSport to już inne maszyny...
Czego można oczekiwać od maszyny wybitnie turystycznej, ale nie tylko asfaltowej?
No wlasnie,wszyscy ponownie zapominaja, ze trzeba brac pod uwage warunki srodowiskowe i atmosferyzne.
Rozwazania o masie moto , li tylko pod katem obciazenia sa bledem.
Przecie wiatr i deszcz szybciej to by wytlumaczyly niz ten topic.
Musi byc okreslony ciezar by motor zachowywal trakcje przy podmuchach.
Zzbyt lekki nacisk na osie to slabsza przyczepnosc na gumie.
Zbyt mala masa i sto koni,to po prostu niebezpieczna jazda w miejskich ciasnych warunkach.Taki silnik kopie z gazu i bezsensownie byloby walczyc na kazdym starcie. No proste , ze to musi byc krowa.Poza tym Japonce nie poszli w najtansze materialy i to wazy wszystko, bo ma okreslona gestosc molekularna, znaczy jest dobry metal lub bmw metal

CHyba , ze Japonce sie pomylily...
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.