Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.07.2015, 23:03   #38
KristoF
 
KristoF's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
KristoF jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
Domyślnie

Przebiję się przez ten gwar bo mam solution. Wystarczyło przejrzeć budowę alka i schemat elektryki. Są dwa uzwojenia. Jedno zasila żarówy, drugie CDI. Nie ma żarów= nie ma zasilania, bo się nie wzbudza prąd jak nie ma do wykonania pracy. CDI łyka non stop, a światła wedle chęci do max 38W.
Odpowiedź : nie muszę mieć światła.
Kolejny problem jednak wynikł. Sprawdzam miernikiem podzespoły wg manuala. Impulsator, cewka, altek sprawne. Ale nie reaguje mi opornościowo wogóle CDI tak to, jak i drugie - z na pewno sprawnego motka. Zakres minimalny, 200 Ohm. Japańce piszo, że musze mieć specjalny miernik Sanwa albo Kowa. Uznałem to za bujdę ale teraz nie wiem .

PS. Wiedzieliście że sam kabel do fajki iskry ma opór 5500 Ohm?
__________________
klawo jak cholera
KristoF jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.