![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Kalisz WLKP
Posty: 144
Motocykl: R1200GS
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 dni 20 godz 3 min 24 s
|
![]()
Ciekawe jak wygląda sprawa z półkami ponieważ znam przypadek przy takim bocznym uszkodzeniu że lagi były proste a po regulacjach nie patrzyły prosto i okazało się że pułka doolna poszła do kosza
__________________
Olej trzeba mieć w głowie, nie tylko w silniku! XL600V->XRV750 RD07a->XL1000sd01,XT600->XL1000sd02,XT600->XT660X->K1200LT->XL700VA->VFR800X, boxer Sahara->Boxer Sahara,R1200GS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Kraków
Posty: 11
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 22 godz 34 min 21 s
|
![]()
Obręcz nie wygląda na mocno uszkodzoną. Pewnie po wymianie zerwanych szprych i wycentrowaniu będzie git. Ale jeśli zamierzasz robić to koło to zaleca się też sprawdić czy piasta nie oberwała bo przy tylu zerwanych szprychach to jest możliwe. Skrzywiona piasta może bardzo szybko zniszczyć tarcze hamulcowe, a jesli zamierzasz zakładać nowe tarcze... A co do rozlanego oleju to możliwe że poszedł z którejś lagi (uszczelniacza). Pozdr.
|
![]() |
![]() |