Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.02.2015, 12:06   #10
bicio
przemieszczacz
 
bicio's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
bicio jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
Domyślnie

Bez przesady, zawsze przekręcam na rezerwę jak czuję pierwsze symptomy zduszenia konia i jeszcze mi nigdy nie padł przy wyprzedzaniu. Nie widzę najmniejszego sensu w zakładaniu czujników. W tym przypadku kierownik robi za czujnik
Ponoć lipa jest tylko przy założonej mikuni, bo ciężko się ją odpowietrza.
__________________
'03 Hello Kitty

Słowiański Zimny Wiatr
bicio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czujnik i wskaźnik temperatury 7Greg Układ elektryczny i zapłonowy 59 04.10.2018 09:38
Wskaźnik temperatury cieczy. wieczny Układ elektryczny i zapłonowy 8 26.11.2010 13:50
elektroniczny wskaznik biegu chinol Wszystko dla Afryki 20 20.07.2009 12:43
Kontrolka rezerwy paliwa RD07 cichylublin Uklad paliwowy i wydechowy 15 04.08.2008 13:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.