Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.01.2015, 11:40   #11
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,438
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 21 godz 55 min 57 s
Domyślnie

Lc4 w adventurze spokojnie dorównuje trwałością japońskim jedncylinrówkom. Po prostu jest mniej wysilony i spokojniej eksploatowany. Co prawda mój stoi w garażu ale temperatura jaka w nim panuje odpowiada temu co na zewnątrz. Z rozrusznika odpala tak samo nudno jak AT, w odróżnieniu do niej z kopniaka na zimno za którymś, na ciepło z pierwszego kopa. Oczywiście nie jest tak debilproof jak Królowa ale skądś niska masa i osiągi muszą się wziąć.
Puszku to o czym mówisz to pewnie lc4 na słynnym FCRze Keihina lub nie daj boRZe na Delorto. Te gaźniki wymagają dużej uwagi i nie są najtrwalsze. W ADV jest prostacki podciśnieniowiec.
Pamiętam radę Szparaga przed zakupem moto: Kup sobie dobre klucze dynamometryczne. Kupiłem i ich używam i dla tego pewnie tak dobrze odpala
Zdrówka
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.
strobus1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.