![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Zanim rozbierzesz pół motoru, proponuję Noworoczną diagnozę
![]() Sprawdź sam rozrusznik odłączając go i podłączając na "krótko" - zielona strzałka odkręcić od automatu przy okazji nasmarujesz smarem miedzianym połączenie.Jeśli na 10 strzałów (tylko nie po klemach bo je popalisz) 10 zakręci to szukałbym w elementach pokazanych na czerwono. Sprawdź tez masę rozrusznika przykręcony przewód do silnika. Jeśli będzie szwankować przy tej próbie rozrusznik, to chyba wiadomo co robić? Powodzenia.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nie pali: cyka przekaźnik, kręci rozrusznik | Misza | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 24.06.2008 10:52 |