![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Rzepin
Posty: 30
Motocykl: Transalp PD06
Przebieg: 65kkm
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 dni 4 godz 51 min 3 s
|
![]()
Powiem ci na przykładzie licznika analogowego na linkę od Golfa 2. Licznik miał kołek na którym w spoczynku opierała sie wskazówka, jak licznik źle pokazywał rozbierało sie go, wskazówkę podnosiło i przerzucało sie nad tym kołeczkiem, wtedy licznik wskazywał minus, wtedy trzeba było wskazówkę lekko ale na chama przesunąć w lewo (odwrotnie niż zegarek) i ona się przestawiała na wałeczku na którym siedziała, lekko 2-3 mm, i znowuodgięcie przed kołeczek czyli w stan spoczynkowy. Zwiększało sie dzięki temu wstępne napięcie sprężynki w środku licznika. Bo rozumiem ze jak jedziesz np 50 pokazuje np65, jak 100 to 140, i tak dalej
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Montaż licznika Acewell w motocyklu bez akumulatora | piotreklodz | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 27.04.2013 08:31 |
Przepalający się moduł licznika | deba | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.07.2011 14:59 |
co zamiast oryginalnego licznika.... | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.06.2008 01:08 |