![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 18 godz 31 min 41 s
|
![]()
http://www.powered-by-mende.de/Honda...RV-750_19.html
gdyby ceny było w złotówkach nie w euro... http://suchen.mobile.de/motorrad-ins...=EXPORT&noec=1 A tu gotowiec.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Pięknie rzeźbicie
![]() Ja w transalpie wsadziłem wahacz tył i przód z AT. Narzekacie na zawias w afrze bo na trampku nie jeździliście ![]() Odnośnie przeróbek i niemieckiego ordnungu. Motocykl mój kupiony był od Niemca, co ciekawe - policjanta. Na wszystkie modyfikacje miał TUVy czy jak to się tam nazywa, mam te wszystkie papierki. A np. do gmoli dospawał poprzeczne wsporniki i do nich cos jak dykta, miało to robić za osłony na nogi jak w bardzo starych motocyklach. Masakra, przy glebie to się mogło złożyć i zmasakrować nogę. A gmole to były fivestars czyli jak z papieru. Dalej - halogeny jakieś bez homologacji raczej i na to tuv. Do wysokiej szyby MRA wstawił dwa wsporniki ameliniowe i deflektor wysokości dokładnie 50cm. I na to TUV. Także bez jaj z tym ich porządkiem, jak dla mnie same te osłony na nogi były zagrożeniem w razie W. Wieczorem wrzucę fotę jak to wyglądało jak moto było jeszcze u tomkav4. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 21:12 |