![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2014
Miasto: Siedlce
Posty: 67
Motocykl: TE 630
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 8 godz 27 min 37 s
|
![]()
Nie ma wstydu Panowie. Zająłem się składaniem, nie wiedząc do końca jak było sprzęgło złożone oryginalnie. Wydawało mi się, że wszystko było OK, niestety nie miałem pojęcia, że położenie tarczy, w która wkręcamy później 5 śrubek ma znaczenie. Na oko wyglądało, że nie. I tutaj był mój błąd. Mam nadzieję, że ten post pomorze kolejnym nowicjuszom, którzy będą mieli to w rękach po raz pierwszy.
Wielkie dzięki dla Lucky Luka za pomoc w ogarnięciu tematu ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Twarda klamka sprzęgła RD03 ( sprzęgło ) | sloneczny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 18 | 18.03.2013 19:29 |
sztywny lancuch po zdjeciu kola | JackHarrer | Rama, zawieszenia, napęd | 61 | 08.07.2009 10:59 |