|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kamieniec Wrocławski
Posty: 3,133
Motocykl: XT660Z-konik garbusek
Przebieg: Ł
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 58 min 36 s
|
![]()
Piękna w swej brzydocie.
![]() Też się kiedyś zastanawiałem nad tym dużym skuterem.
__________________
Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
Ciężka. Napisałem ciężka? Sorry, bardzo ciężka. Nie ma wstecznego. Czasem może się przydać. Bardzo solidna konstrukcja nadwozia. Zawieszenie jest ok. Aerodynamika jest taka, że dmucha tylko po dolnej partii nogawek. Lusterka także robią za deflektory manetek. Dla kogoś średniego wzrostu, za szybą panuje spokój i cisza. Pompa taka sama jak w AT i wielu innych motocyklach. Dobranie się do pompy raczej utrudnione, do akumulatora - tragedia. Ponieważ motocykl był projektowany na Amerykę, nie spodziewaj się jakiejś wybitnej poręczności, mimo to skręca i jedzie naprzód.
W realu wygląda naprawdę fajnie. Kufer centralny masz w gratisie, nie ma typowego baku paliwa - to co widać to atrapa ze schowkiem. Coś jeszcze? M.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |