![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 661
Motocykl: RD07&1000RR
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
![]()
kupić dobry łańcuch... wtedy nawet jak na gumie będziesz latał to mu nie zaszkodzi... szkoły są dwie - albo kupujesz górną półkę ( i nie chodzi tu o podstawowego DIDa ) i się nie przejmujesz pokonując kilometry albo inwestujesz w jakiegoś "irysa" i potem walczysz z naciągiem, nierównym rozciąganiem i dość szybkim końcem jego żywota ... sporo osób kupuje takie łańcuchy przed sprzedażą motocykla
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
luz łańcucha? | kamol | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 16.05.2008 23:25 |