Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.08.2014, 12:43   #6
tnt123


Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Szczecin
Posty: 64
Motocykl: RD07a
tnt123 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 20 godz 4 min 35 s
Domyślnie

Dla porównania ostatnie moje pomiary po zlutowaniu kabli po nadpalonej wtyczce od reglera:
- bez świateł; niskie obroty 14,8-14,9
- bez świateł 4 tys obr. 14,5
- światła + długie; niskie obroty 13,2
- światła + długie; 4 tys obr. 14,1

więc podobnie masz. Po zlutowaniu problemy zniknęły - u mnie najpierw rozładowywał się aku potem nie chciał czasami odpalać na końcu zaczął się dławić i tracić moc po drodze do domu. Po przeczyszczeniu i potraktowaniu kontaktem wszystkich wtyczek i złączek prądy się ustabilizowały i nie było wahnięć na woltomierzu wcześniej trochę pływały tak 0,1 do 0,2.

Ostatnio edytowane przez tnt123 : 22.08.2014 o 12:45
tnt123 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Żarówki zegarów Artuditu Układ elektryczny i zapłonowy 30 15.12.2016 17:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.