![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Szczecin
Posty: 64
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 20 godz 4 min 35 s
|
![]()
Dla porównania ostatnie moje pomiary po zlutowaniu kabli po nadpalonej wtyczce od reglera:
- bez świateł; niskie obroty 14,8-14,9 - bez świateł 4 tys obr. 14,5 - światła + długie; niskie obroty 13,2 - światła + długie; 4 tys obr. 14,1 więc podobnie masz. Po zlutowaniu problemy zniknęły - u mnie najpierw rozładowywał się aku potem nie chciał czasami odpalać na końcu zaczął się dławić i tracić moc po drodze do domu. Po przeczyszczeniu i potraktowaniu kontaktem wszystkich wtyczek i złączek prądy się ustabilizowały i nie było wahnięć na woltomierzu wcześniej trochę pływały tak 0,1 do 0,2. Ostatnio edytowane przez tnt123 : 22.08.2014 o 12:45 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Żarówki zegarów | Artuditu | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 15.12.2016 17:10 |