![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Jeździlłem i na sirakach i na anakee2. Ogólnie siraki są bardzo fajne i trwałe. Na mokrym wielkich różnic nie stwierdziłem, na szutrze sirak chyba troche fajniejszy. W chorwacji na mokrym jeździłem na siraku i był spoko.
Mam Tourance obecnie ale następne szosowe to pewnie właśnie siraki zapodam choć do obecnych nic nie mam, są trwałe i w deszczu normalnie się zachowują. Ale Siraki chyba tańsze a nie powiedziałbym że znacznie gorsze. W trampku mam takie hiper zawieszenie i moc że opon nie zamykam no chyba że podczas glebienia :-) Siraki z przodu jak są dość mocno zjechane (25kkm) to się potrafią nieco ząbkować - nie jest to jednak upierdliwe. Pozdr zimny ps. najfajniejsze prosze Państwa to są TKC :-) Ostatnio edytowane przez zimny : 24.06.2014 o 19:18 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rajd Pałuk dla endurowców ect...jeśli ktoś z bliska zapraszam! | Kwachu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 0 | 13.11.2009 22:21 |