Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.12.2008, 10:21   #11
JareG
Piast Kołodziej
 
JareG's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
JareG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ropuch Zobacz post
...jeśli jest minimalnie krzywa próbuj ją prostować u jakiegoś mechanizatora....troszkę poklepie resztę stoczy i będzie git.
Ropuch, toczyc to mozna tarcze samochodowe, bo jest z czego
BTW: No, moze jakbys toczyl NOWA tarcze, to zostaloby Ci nieco ponad 3,5mm czyli minimum wg fabryki.

Cytat:
Pamiętaj, że oryginały mają oznaczenie L/R i chyba tak powinno się je zakładać - ale tu niech się mądrzejsi wypowiedzą
Mi tak wlasnie powiedziano, czyms sie tam roznia te tarcze.
Moze jakos w ciagu dnia sie skulam do garazu, wyciungne tarcze z paczki, poloze obok siebie i bedzie wsio jasne..
__________________
Pozdrawiam z Torunia i okolic,
Jarek

K1200RS & TRX850 & XTZ850
JareG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.