![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 293
Motocykl: RD07a
Przebieg: 32000
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 13 godz 42 min 6 s
|
![]()
Ani z fizyki, ani z matematyki prymu nie wiodłem, ale tak sobie to wyobrażałem Grucha. Na siłę dokręcenia nie powinno mieć to żadnego wpływu, tyle, że może producentowi chodzi o siłę bezwładności, czy odśrodkową (nie wiem, nie znam się) spowodowane większą masą większych nasadek np. tych 1/2, może zapadki grzechotki 3/8, a może - najbardziej właśnie - sam mechanizm nastawczy, czy na samym końcu czworokąt na dłuższą metę nie wytrzymają większych obciążeń, może tak być? A może po prostu to marketingowe zagranie. Kup teraz zestaw nasadek 3/8, bo bez nich ani rusz. Chcesz zepsuć sobie taki klucz?
Mam świadomość, że powyższe to może być stek bzdur, wywody fizyczne mam na myśli. Ostatnio edytowane przez miro&afryka : 12.03.2014 o 23:41 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? | Łysy | Hamulce, kola, opony | 27 | 23.09.2013 10:26 |