Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.02.2014, 09:01   #12
Skydiverek
 
Skydiverek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
Skydiverek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
Domyślnie

Osłona nigdy nie będzie dobrze przylegała do sprężyny. Cały czas układ pracuje. Dostanie się wilgoci i piachu to tylko kwestia czasu. Jak to się już stanie to żywot sprężyny jest policzony. Malowanie jest lepsze. Jak coś nie tak z powłoka malarska jest nie tak to od razu to widać. Można reagować.
Skydiverek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Poszukiwana sprężyna do rd04. Seryjna. z tylnego amora rambo Wszystko dla Afryki 4 21.09.2011 13:39
Tylna sprężyna amora - przeróbka rambo Rama, zawieszenia, napęd 45 02.06.2011 15:34
Malować czy nie malować? Moto-Bandit Wszystko dla Afryki 20 21.09.2010 20:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.