![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
![]()
Osłona nigdy nie będzie dobrze przylegała do sprężyny. Cały czas układ pracuje. Dostanie się wilgoci i piachu to tylko kwestia czasu. Jak to się już stanie to żywot sprężyny jest policzony. Malowanie jest lepsze. Jak coś nie tak z powłoka malarska jest nie tak to od razu to widać. Można reagować.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Poszukiwana sprężyna do rd04. Seryjna. z tylnego amora | rambo | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.09.2011 13:39 |
Tylna sprężyna amora - przeróbka | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 45 | 02.06.2011 15:34 |
Malować czy nie malować? | Moto-Bandit | Wszystko dla Afryki | 20 | 21.09.2010 20:52 |