![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
To tylko częściowo rozwiąże problem po każdej ostrzejszej jezdzie czy lekkiej wywrotce kierownica będzie się przekrzywiać. Mnie to stasznie irytowało. Teraz w półkach or kata zrobilem sobie coś takiego.
http://www.21brothers.eu/21brothers.eu/Tuleje_lc8.html Pewnie przy paru godzinnych przelotach będęmiał mrowienie w rękach jak w BIGy, ale coś za coś.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Oryginalna kiera od Lc8 do At, da rade? | Mirek Swirek | Wszystko dla Afryki | 3 | 13.05.2012 22:51 |
Jaka kiera do Afry? | KML | Wszystko dla Afryki | 6 | 01.06.2011 22:24 |