![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]()
Ja bym się już na remont nie porywał drugi raz....
po prostu się nie opłaca, roboty w ciul, kasy w ciul, stresu (czy wszystko się uda) w ciul,. Trzeba mieć dużo dobrych narzędzi, czasu itd. Wole dojeżdżać silniki po 1000 zł. (jeden sprawny silnik kupiłem za 900 zł, fakt brał olej ale jezdził bez problemu. Lałem olej mineralny samochodowy po 15 zł za litr, czasami olej do diesli co było na półce. Taniej lać olej niż ładować się w remont. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |