Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.06.2013, 08:12   #8
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,755
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 22 godz 19 min 6 s
Domyślnie

Pamiętaj, że jeśli jest tak dorżnięta to samo dotarcie zaworów nie wystarczy. Trzeba będzie sfrezować gniazda aby uzyskać właściwe kąty i szerokość właściwej przylgni - pytanie czy jest co frezować...
No i pytanie czy absolutnie wykluczyłeś przestawienie rozrządu o ząb, dwa... ? Bo, żeby nie było w ogóle kompresji to aż po prostu nie chce mi się wierzyć.
Moja XTZ też miała bąbelkowanie na wydechach ale paliła normalnie i jechała też bardzo nieźle.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.