![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Pisząc "cudownych prostowników" miałem na myśli tanie prostowniki (jakiej produkcji to pewnie się domyślacie) Po zdjęciu obudowy czasami włosy stają dęba z jakich części i jak jest zbudowany taki prostownik!
W AT bez kluczyka podpięty jest regulator. W samochodach immobilizer, alarm, zegar itp. Jeśli prostownik jest sprawny to będzie tak jak napisał płock1964, ale najlepsze zabezpieczenie w prostowniku może "paść" i wtedy jest problem. Pożarem nie będę Was straszył bo pewnie znacie przypadki. Ja wam nie każe odpinać klemy do ładowania! Każdy ma wolny wybór ![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Padnięty obrotomierz | maeco | Układ elektryczny i zapłonowy | 16 | 31.08.2015 17:37 |