![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#24 |
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Gliwice
Posty: 14
Motocykl: Już nie AT lecz LC4
![]() Online: 1 dzień 23 godz 2 min 0
|
![]()
@ex1 - napisz, na jakim ciśnieniu latałeś na tym AC10, że powierzchnię styku miałeś wielkości 1 klocka bieżnika - nie chce mi się wierzyć, że stosując ciśnienie w teren - ok. +/- 1bara ta opona nie ugina się jak inne (wiadomo, że im mniejsze ciśnienie, tym opona przylega do podłoża większą powierzchnią)? No chyba, że latałeś na typowo asfaltowym ciśnieniu - to tłumaczyłoby dlaczego była tak niestabilna - a może ta niestabilność wynikała z czegoś zupełnie innego?
@Mirmil - napisz jakim moto jeździłeś na AC10 w karpatach, bo właśnie zastanawiam się nad założeniem AC 10 do LC4 640 lub dołożeniem i kupnem Enduro Comp. III i IV? I przy okazji jak AC10 sprawuje się na dojeździe po czarnym? Rozumiem, że Dunlop D952 jako komplet lepiej sprawdza się na twardym i na asfalcie niż AC10? Napisz też, czy 80/100-21 i 120/90-18 mają takie same szerokości dla D952 i AC10? @Wolo - napisz jakie masz zastrzeżenia do AC10, ponieważ zastanawiam się nad ich kupnem - większość opinii w necie na ich temat jest pozytywna i jej użytkownicy określają ją mianem bardzo uniwersalnej. Nie chcę wyrzucać kasy w błoto - jak to ująłeś. @Puntek - napisz ile przeżywa Unicross w AT w jeździe mieszanej on/off i jak się ogólnie zachowuje na czarnym i poza? Ostatnio edytowane przez Gregor_L : 09.03.2013 o 00:17 |
![]() |
![]() |