![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
dziad barowy
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,989
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 godz 20 min 7 s
|
![]()
Mam ich trochę ponad stan. Sprzedam po 15zł za sztukę - wysyłka w cenie. Jeden koniec tej mojej sprężyny jest długim prostym drutem z haczykiem na końcu. Od biedy można go uciąć i na nowo zagiąć co skróci całą sprężynę i wzmocni jej uciąg.
Powiem tak. Do moich stopek ta sprężyna pasuje i jestem zadowolony. Spotkałem się z kilkoma różnymi stopkami. Nie mogę nikomu zagwarantować, że moja sprężyna będzie cipka dupka w innych stopkach. To okażę się po założeniu. Zasada jest taka, że nawet super mocna sprężyna nie pomoże, jeżeli punkty mocowania sprężyny i środek ośki, na której rusza się stopka są w jednej linii. Te trzy punkty muszą tworzyć trójkąt. Im trójkąt jest wyższy ( bardziej foremny), tym uciąg sprężyny jest mocniejszy. Najprościej poprawić to wspawując nowy haczyk z drutu znajdujący się na stopce. Mówiąc obrazowo. Przy złożonej stopce im haczyk jest wyżej, tym stopka wisi stabilniej. Zakładam za oczywistą oczywistość, że na ramie motocykla sprężyna zaczepiona jest za pypeć między ramą a kolektorami wydechowymi.
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Urwana fajka | mucha_dub | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 14.04.2014 12:09 |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 21:12 |
olej - na centralnej czy na kołach | Grzesiek77 | Regularne czynności serwisowe | 9 | 19.05.2013 10:34 |