![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Poznań
Posty: 31
Motocykl: RD07a
Przebieg: 29900
![]() Online: 1 dzień 23 min 38 s
|
![]()
Wlodar ma racje, kaski Aviator nie byly np dostepne w USA (nie wiem czy juz to sie zmienilo) bo tam robia testy szczeki a u nas nie trzeba.. a szczeka Aviatora to kpina, potrafi pekac przy upadku z kierownicy na postoju. Zasada jest prosta sa granice lekkosci w pewnym momencie oznacza to poprostu mniej materialu ktory skads trzeba wywalic..
Pytajacym odpowiadam prosto. Wiemy jakie kaski uznawane sa za najlepsze: Arai i Shoei, odpowiedz: czy maja kase zrobic super lekki kask? MAJA. Czemu ich kaski sa ciezkie? : Bo sa bezpieczne proste jak budowa cepa. Ten material ma chronic twoja glowke- wysciolka i skorupa. W Arai crossowym troche nie pasi mi to ze tak blisko zebow jest szczeka ale to oni akurat opisuja jako zalete budowy kasku wiec sie nie sprzeczam. Nigdy nikomu nie polecilbym Aviatora. Ktos sobie nawet w nim wlasna szczeke zlamal ze slaw off roadu nie moge sobie przypomniec kto.. Co do kasy to kup sobie 2-3 kaski sredniej klasy za te 2200PLN.. nie bedziesz cudowal jak zarobisz dzwona w kasku tylko zgodnie z zasadami go wymienisz na nowy.. juz widze jak lekka reka aviatora nowego kupujesz po glebie ![]() Tu jest starszy txt o kaskach ; http://www.lastlap.pl/pl/p/file/0ecf...011_kaski2.pdf
__________________
RD07A Ostatnio edytowane przez KubaPOZ : 22.02.2013 o 22:59 |
![]() |
![]() |
Tags |
homologacja kasku |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Airoh | galas77 | Kaski | 0 | 06.01.2013 13:46 |
Airoh S4 | wieczny | Kaski | 17 | 12.05.2009 22:21 |