![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
no ja nie chwaląc się ale trochę się czerwieniąc również mam taki ze strzałą
![]() resztę śrub dokręcam z czuciem ręcyma ale takie rzeczy jak szpilki głowicy daje radę dokręcić tym właśnie kluczem. 40 czy 50nM daje pojęcie ILE trzeba pokręcić takie ulepszone M10 coby było dobrze. IMO najczęstsze uszkodzenia gwintów dotyczą śrub M6 wkręcanych w amelinium. chciałbym jakieś niedrogie dynamo ale teraz mam tyle dziur do zapchania, że 'pakuł' ledwie starcza więc musi wystarczyć to co mam = wskazówka + zdrowy rozsądek.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? | Łysy | Hamulce, kola, opony | 27 | 23.09.2013 10:26 |