![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Gdy padnie aku, ładowanie znacznie wzrośnie ponad normę (17-18V) . Najczęściej kończy się to przepaleniem żarówek - one idą najszybciej. Moduł najczęściej się nie poddaje. Pytanie dlaczego aku się wygotował? - Piszesz, że aku. był już leciwy. Zasiarczony i stary akumulator, też powoduje wzrost ładowania i obciąża regulator napięcia. Przy dalszej jeździe w takim stanie, następuje reakcja łańcuchowa. (wygotowany do zera aku, jeszcze większy wzrost ładowania, duże prawdopodobieństwo upalenia reglera, który działa prawidłowo tylko gdy jest podłączony do sprawnego akumulatora.
Napisz jaki efekt podłączenia nowego aku. Będzie można więcej powiedzieć o regulatorze. R Ostatnio edytowane przez RAFWRO : 18.07.2012 o 14:48 |
![]() |
![]() |