Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.07.2012, 14:19   #7
RAFWRO
 
RAFWRO's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
RAFWRO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
Domyślnie

Gdy padnie aku, ładowanie znacznie wzrośnie ponad normę (17-18V) . Najczęściej kończy się to przepaleniem żarówek - one idą najszybciej. Moduł najczęściej się nie poddaje. Pytanie dlaczego aku się wygotował? - Piszesz, że aku. był już leciwy. Zasiarczony i stary akumulator, też powoduje wzrost ładowania i obciąża regulator napięcia. Przy dalszej jeździe w takim stanie, następuje reakcja łańcuchowa. (wygotowany do zera aku, jeszcze większy wzrost ładowania, duże prawdopodobieństwo upalenia reglera, który działa prawidłowo tylko gdy jest podłączony do sprawnego akumulatora.
Napisz jaki efekt podłączenia nowego aku. Będzie można więcej powiedzieć o regulatorze.
R

Ostatnio edytowane przez RAFWRO : 18.07.2012 o 14:48
RAFWRO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.