![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#39 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]()
Działać będzie na 100%, u mnie jeździ od tygodnia. Ale Scorpi dobrze wspomniał o problemie słabego zabezpieczenia układu. U mnie akurat problem nie występuje i chyba nie wystąpi, bo do całej zamotki dodałem kolejny przekaźnik, a tam prądy sterowania za małe żeby dać popalić układowi (chyba). Czyli układ AVT1459 steruje plusem przekaźnik 30/40A (samochodowy), minus można bezpośrednio zmasować, ale ja podpiąłem do czujnika luzu, czyli jak stoję na światłach na luzie, to elektrozaworu nie otworzy (pojawienie się + i - na raz powoduje przełączenie przekaźnika na wolny pin).
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 16:43 |
Wgrywanie map do garmina krok po kroku. Prośba o instrukcję. | Miklaz | Zastosowanie praktyczne | 17 | 26.02.2012 16:57 |