![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
![]()
Dzieju, nie zrobisz tego dobrze. Stalowy przewód sztywny, podgięty we właściwych miejscach, mocowany przez fabrykę nie zamienie na zwisajacy jak psu jajca niebieski śliczny nowy, nie do ułozenia (bo nie można przecież go załamać) przewód.
Kupiłem jeden cały - długość nie wystarczy od pompy do zacisku. Raczej ktoś wpadł na pomysł że trzeba zmieniać dwa ostatnie kawałki, a wiec ten rurkowy, sztywny i ten gumowy do zacisku. To nieporozumienie. Bedę pisał do tego HELa o wymianę. Sensowne jest wywalić stary 22 letni kawałek gietkieg przewodu na nowy, ale ten ostatni fragment. I nic wiecej... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przewody hamulcowe oplot-zmiana | calgon | Hamulce, kola, opony | 60 | 28.08.2017 23:43 |
Stalowy oplot | kraft90 | Hamulce, kola, opony | 1 | 27.03.2014 13:01 |