![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
wolny strzelec
![]() |
![]()
Badiss,80 % z tego co napisales mam juz za soba.We wtorek wymieniam lancuch.Zostaje mi tylko regulacja tego gaznika.Oczywiscie nie wymianialem oleju w lagach itp,ale podstawowe czynosci juz gotowe.
Chcialem w sumie rozebrac ja do golego i skladac z czasem,ale jednak za rada kolegow-rozruszam ja i zobacze co chodzi,a co nie. W zime bedzie duzo czasu dopiescic wszystko na blysk. Jak juz dostane sie do garazu-i wiem ze bede mial aolna reke-sciagne bak-i lukne do gaznika.Przyszedl mi taki pomysl,ze moze krocce nie soedza jak trzeba-moze dostaje lewe powietrze,a moze rzeczywiscie podjechac do serwisu i dac chlopakom zarobic-ale wtedy beda wyregulowane zawory i gaznik jak nowka. Mam moze dosc dziwne pytanie.Jako ze i tak bede jutro wymienial lancuch-troche pobede sam na sam z AT,ale... Postawilem AT na nozkach,odpalilem i ccialem zobaczyc co sie dzieje z lancuchem w trakcie jazdy-bo juz co nie co wisi na dole. Wrzucilem 1 i nawet nie puscilem sprzegla,a kolo z tylu bylo w ruchu jak w automatach. Dalem na 2 i 3 i kolo sie krecilo-czy to jest normalne ![]() Czy mam cos ze sprzeglem ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 21.05.2012 o 07:32 |
![]() |
![]() |