Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.03.2012, 09:43   #5
czoko86
 
czoko86's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Warzno
Posty: 245
Motocykl: RD07
Przebieg: 61 tyś
czoko86 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 12 godz 20 min 53 s
Domyślnie

Miałem dokładnie ten sam problem, tylko u mnie trip kasował się od razu po wyłączeniu zapłonu. Pomógł R2D2 i teraz wszystko działa jak trzeba. W wyjaśnieniu napisał: "Standardowa usterka zasilania + 2 przeżarte ścieżki" Jeśli coś Ci to mówi to możesz pogrzebać sam, a jeśli nie to polecam R2D2.

Edit:
Dodam jeszcze, że na koniec trip całkowicie przestał działać.

Ostatnio edytowane przez czoko86 : 19.03.2012 o 12:08
czoko86 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
18 września 2010 r. - PIZUNY - "KU PAMIĘCI". Głazio Imprezy forum AT i zloty ogólne 0 10.09.2010 13:22
Motad Venom - zdarzenie niespodzianka. Ku pamięci. hans Uklad paliwowy i wydechowy 3 28.06.2010 15:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.