|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
tylko czekać aż wyjdą motongi z pojemnością 1500 albo 1700, a na co tak dużo to nie wiem... w czopku to jeszcze ale w turystyku? Honda czy Yamaha udowodniły że trwałość silnika nie jest uzależniona od dużej pojemności i to 20 lat temu, a na co dziś 1300? Mnie rajcował by taki motorek trwały, zwinny, leciutki, dla jednej osoby + bagaj przy tym oszczędny i bezawaryjny. No ale też w granicach cenowego rozsądku a nie według obliczeń średniej krajowej.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Jak ktoś ma +100% nadwagi wlasnego ciała to lekki zwinny motorek go nie interere. Pewnie w USA taki kat się bedzie sprzedawał dobrze
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
Dziwny to kierunek, wszak i 990 ma aż nadmiar mocy, chyba ,że KTM wchodzi w segment motocykli szasowo turystycznych, a'la kredens, wtedy duża pojemność ma sens. Ale spece od badań rynku mają na tyle przekonywujące dane, że przekonali swych szefów. Chociaż mi wydaje się, że to taki owczy pęd," wszyscy mają po 1300 to i my musimy..."
|
|
|
|