Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.01.2012, 18:07   #11
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 4 s
Thumbs up

Cytat:
Napisał Gali Zobacz post
Natomiast urządzenie posiada jedną wadę, która morze spędzić sen z powiek i przysporzyć o szybsze bicie serca. Kontrolki fabryczne posiadają żarówki o mocy 2lub3W i do zaświecenia takowej potrzebny jest relatywnie dosyć spory prąd, natomiast w acewellu mamy do czynienia z diodami w dodatku dosyć słabej mocy, a do zaświecenia takowej wystarczy prąd który jest w stanie przepłyńąć przez kroplę słonej wody lub śniedż na kostce lub przy czujniku. Dotyczy to czujnika luzu, stopki bocznej i CIŚNIENIA OLEJU. Niemniej jednak wiedząc o tym i patrząc wnikliwie na kontrolkę czy świeci pełnym światłem czy jedynie żarzy, możemy prawie spokojnie dojechać do domu.
Dzięki. Dobrze wiedzieć
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Acewell 3971 - problem zw wskazaniami obrotomierza hans Układ elektryczny i zapłonowy 20 10.12.2012 09:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.