Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.12.2011, 11:31   #10
Transglobal
 
Transglobal's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Racibórz
Posty: 292
Motocykl: XR 650 R
Transglobal jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s
Domyślnie

Fakty.Leje pełne syntetyki Motul 5100, 7100,do tego całe opakowanie Motorlife , zero dolewek ,stan oleju na bagnecie zawsze trzymam koło górnej granicy , zmiana oleju zawsze po zimie na nowy , około 10 tys km rocznie, Mobila 15w50 + Motorlife wżęła 250-300ml ale pozom i tak nie spadł poza bezpieczne minimum ,na nowy sezon pójdzie Motul 300 V. Z zauważalnych obiadów po stosowaniu dodatku to tylko ze silnik wkręca się lepiej , jest to tylko dodatek i nie ma się co spodziewać przypływu mocy o 10 KM, zwiększenia max.prędkości, ognia z wydechu i innych wodotrysków.Silnik ma teraz 54 tyś.Żeby dać podłoże do rożnego rodzaju spekulacji i teorii spiskowych chcę zrobić długodystansowy test na syntetykach + dodatek,
Transglobal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.