![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Podkarpacie
Posty: 401
Motocykl: raczej juz nie bede mial
![]() Online: 4 tygodni 7 godz 11 min 30 s
|
![]()
Nie znam twojego modelu motocykla ale jeżeli chodzi o pkt 3 to często motocykle są robione pod ekologie a nie pod moc. Jak zakładasz Jet kit to silnik potrzebuje tez więcej powietrza które jest ograniczone przez mały wlot do airboxu. Wtedy trzeba otwór ten powiększyć i zakładam ze po to są te dziurki. Jeżeli ktoś nie zmienia dysz a zrobi same dziury to silnik pracuje na jeszcze bardziej ubogiej mieszance i mu szkodzi bardziej niż pomaga jednak może zyskiwać troszkę na spalaniu. Z rozmowy w wątku wnioskuje że masz dysze takie jak fabryka zaleca więc raczej nie masz tam Dynojet'ów. Wniosek albo zakleic dziury albo założyć jakiś Jet kit ewentualnie odpowiednie dysze. Jezeli chodzi o K&N to ja bym go wywalił. Taki filtr chyba same muchy zatrzymuje
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
O ssaniu wątek | A.Twin | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 13.04.2015 14:31 |
Jezdzi tylko na ssaniu :( | samul | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 12.09.2011 12:20 |
obroty na ssaniu jak jest zimny silnik | R2D2 | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 07.04.2009 16:58 |