![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 10 godz 16 min 10 s
|
![]()
A ja zapytam tak bo wspominacie, tutaj o modyfikacjach silnikowych i wogóle.
Na zimę szykuje mi się, remont silnika i planuję zwiększyć mu moc do 70 kn i pojemności 840. I tutaj moje pytanie się pojawia czy, ktoś z was wie coś na ten, temat przeleciałem parę stron angielskich . Które opisują podobne, modyfikacje lecz wole znać fakty co i jak jaki tłok wsadzić, o ile gniazda zaworowe rozwiercać . Jakie zawory powsadzać ogólnie szukam pomocy przy takiej przeróbce . I szczerze powiem tak chodzi, mi o fakty nie o to że się nie opłaca ludzie ,takie coś zrobili i jeździ dalej więc jest to możliwe . Afra jest wspaniałym m,otocyklem i jeśli uda mi się, zrobić takie coś to nigdy się jej nie pozbędę sprzedawał bo po co . Pozdrawiam i sorka za offa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 22:42 |