Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.08.2011, 18:13   #11
Jaro-Ino
 
Jaro-Ino's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
Jaro-Ino jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
Domyślnie

Myśle, że wszystkie prowadzone tu rozmowy są wynikiem nie tego, że użytkownik nie wie, że trzeba brać zębatki z odpowiednią tolerancją (czyli orginały), ale dlatego, że ktoś przed nimi ich nie używał i wałek już nie jest nowy.
U mnie było tak:


Jakie miałoby znaczenie jakbym założył orginał zamiast zamiennika? Żadne. Ale duże znaczenie miałoby inne rozwiązanie tego mocowania. Jeśli w Afryce byłoby tak jak jest w KTMie to nikt by nie słyszał o zużytym wałku, bo luz nawet na zamienniku nie miałby jak powstać lub byłby to tak niewielki stopień, że jeden wałek przejeździłby 600 000km. Czyli reasumując: wiedzę nt tego jak należy dbać o sprzęt i na co zwracać uwage powinien mieć każdy użytkownik, a producent powinien stosować rozwiązanie, które nie jest podatne na stosunkowo szybkie zniszczenie mechanizmu.
Jaro-Ino jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
SPOT potrzebny... Hanka Przygotowania do wyjazdów 0 13.09.2012 00:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.