![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
U mnie tez była taka historia, po ostatniej wizycie na myjce. Napsikałem WD40 na przełącznik i sie wzieło i naprawiło. Przez wszystkie lata używania AT miałem już kilka chwile że byłem pewny że jebnął przerywacz ale zawsze się jakoś sam naprawiał i dalej mam oryginalny od nowości
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Palenie się cały czas kierunku jest spowodowane zlepieniem styków przekaźnika na skutek ich wypalenia.
Sam przekaźnik nie jest tak prostacki, bimetaliczny jak np. w MZ ![]() ![]() Mozna wymienić sam przekaźniczek w przełączniku- w RD07 jest OMRON G4S-1112-CU-B, jest to przekaźnik na 9V- cokolwiek innego na 9V podejdzie o odpowiedniej obciążalności dla żarówek kierunków- musie byc tylko odpowiednio mały aby się zmieścił w obudowe. Na jakiś czas pomaga przepolerowanie papierkem ściernym styków przerywacza Aha-temat dla cierpliwych, bo trzeba precyzyjnie "rozkroić" plastikową obudowę przełącznika z 2 stron aby wylutować stary przekaźnik- nie da sie całej płytki wysunać bo elektronika jest zalana klejem przed wilgocią |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kielce/Wawa
Posty: 647
Motocykl: RD04
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 18 godz 17 min 27 s
|
![]()
Przerywacz był. Nowy 15 zł :>
__________________
Cow killer! |
![]() |
![]() |